Juldagen



Sitter med min kaffekopp hemma hos mamma i köket, de andra kollar på toy story 3 men det va jag inte sugen på!

Kom hit vid typ kl 16 igår, så det blev en väldigt kort julafton för mig i år, tror inte att jag inte riktigt kände alls att det va julafton?? Kändes bara som en vanlig dag typ. Jobbade ju hela förmiddagen så det blev liksom aldrig ngn stämning...

Men, men jag fick i allafall jätte fina julklappar som jag ska visa när jag hunnit att fota dem:) Och den vegetariska julmaten smakade fint!

Hundarna va lite stressade och förvirrade, det blir ju lite mycket även för dem, men idag verkar de mer harmoniska!

I kväll är det party med vännerna som gäller, viktig jul tradition!!! :) Ska bli najs, vi ska ut till en mysig stuga på landet och förfesta/jul-mysa, sen tar vi taxi in till Tranås-stad och ska gå ut och parta! Kommer bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0