Hemtenta i ekonomi färdig:)



Idag blev jag glad när jag öppnade inkorgen på mailen, fick äntligen reda på resultatet på nationalekonomi hemtentan och jag fick VG!! :) Känns härligt att saker flyter som det ska!! Och jag som inte ens va stressad eller når för den tentan, känns ju bra att jag kan klara av att prestera utan att må skit för en gångs skull!! :)

Men nu är det ju en ny kurs som gäller, ska sätta mig nu med Pm:et har tyvärr inte blivit gjort förrns idag då vi fick inlämningsdatumet uppskjutet! Men i kväll måste det ske, kaffe koppen är är fylld så nu är det bara att ta tag i det så man kan gå en hundpromenad sen och slappa lite innan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Sveinrebecca

Hello! Very interesting and professional site.

2011-05-13 @ 14:50:54
URL: http://sveinrebecca.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0