Förelsäning och personalmöte

Idag har jag varit på både föreläsning och personalmöte, lång dag med andra ord. Sen har jag mest lullat runt här hemma suttit på internet och talat i telefonen. Pluggade lite bussen hem,men borde gäöra lite till.

Imorron får jag sova ända till åtta ska bli härligt:) Blir en sväng på stan imorrn och lite fika, sen ska jag hem och försöka få en del gjort. Kanske städa me, borde göra det. Mamma kommer en sväng i helgen för hon ska shoppa julklappar här, så då vill man ju ha lite nystädat!

Nepp, ska försöka laga till lite kvällsmat, gjorde två matlådor förut men va inte sugen på att äta, så det får nog bli en smörgås eller nåt istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0