Ohyra




Kunde inte sova igår för jag vaknade hela tiden av att hundarna kliade sig, vid 2-tiden började tycka det va olustigt och bestämde mig för att undersöka saken. VAD HITTAR JAG!!!!! Massa jävla äckliga kryp i deras pälsar, fyy fan. Baksidan med att ha husdjur alltså. Usch, har sanerat idag, tvättar, fryserin textilier, dammsugit allt typ, kuddar ,soffa,säng m.m. Och självklart panik cyklat bort till apoteket och köpt medel mot loppor och löss. Vet ju inte riktigt vad det är, MEN håller tummarna för löss, tydligen mycket lättare att bli av med! Så det lär bli mycket tvätt och dammsugning närmaste dagarna, väldigt bra precis när jag har typ tuden plugg-saker som borde göras istället.

Nu sitter jag dock och skriver på inlämninguppgiften me deadline imorgon, samtidigt som jag springer i tvättstugan....usch vad det åskar förresten, läskigt kanske borde dra ut kontakten till datorn, typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0