Lördag

Jahopp då va det lördag, är fortfarande sjuk, dock lite,lite bättre idag. Har inte så mycket värk i kroppen och så, men en jävla slemhosta som gör mig tokig! Usch.

Trots sjukan va jag faktiskt ganska duktig igår, släpade mig ner och tvättade och skrev så fingrarna sved på inlämningsuppgiften i ungdomssociologi.
Idag ska jag fortsätta med det, deadline imorrn.

Har bestämt mig nu för att läsa ett Masterprogram i Nkpg. I samhälls och välfärdsstudier. Måste bara fixa hundvakt me...jaja det får bara ordna sig på något sätt. Programmet börjar den 1 sep, vilket betyder över en vecka ledig mellan sommarkursens slut och det börjar!! Yippie:) Den veckan ska jag storstäda, fixa, gå i skogen, läsa skönlitteratur, bygga upp staketet och liksom göra allt jag inte hinner i vanliga fall:) Toppen!

Neee, nu dock är det dax att sätta igång med dagens plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0