Late morning

Ojojoj, vad sent jag gick upp idag, kändes som att jag vägde 1000 kg i morse när jag skulle ur sängen, asså helt omöjligt. Tog ut chilla sen la jag mig igen...sov till typ halv tolv. Inte bra, eller hmm kanske inte spelar någon roll har ju inga planer för dagen. Nån filmkväll blir det inte, så får se vad jag ska hitta på. Ska försöka lämna hundarna ensamma en längre stund allfall.
Har suttit en stund och grejat med kurslitteraturen, krångel, krångel. Hoppas det fixar sig...som det verkar nu får jag inga böcker alls förrns om ca 2 veckor, inte bra!!!


Aja, är ju inget jag kan göra åt det tyvärr. Har druckit lite kaffe nu, ska läsa lite bloggar.
I natt blev det ändrade planer, ställde mig och började färga håret vid typ kavrt över 11, haha. Men himla skönt att få det gjort. La i en lite ljusare brun i utväxten, men ser inte så stor skillnad, men tänkte göra ett försök att långsamt bli mer ljusbrun eller nåt, börjar (???) tröttna lite på det här mörrka tror jag, har trots allt färgat samma färg typ 5-6 år eller nåt nu, dax för en förändring helt enkelt:)

Köpte förresten två bruna nagellack i lördags, ska nog provmåla et va dem i veckan! Tror det blir fint, känns höstigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ändra hårfärg lite, du passar jättebra i det svarta. Men spännande att få se dig i lite ljusare sen :) Kommer säkert bli jättefint det med!

2010-08-31 @ 08:22:52
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0