I mitt hem.

Hemma efter en lång dag, och en ännu längre helg. Igår var det jobb 7-16, sen drog jag till Maxi och handlade, efter det blev det hem, storstäda, dusch, äggmackor till kvällsmat, sen somande jag framför Zodiac, synd hade velat se den filmen! Aja, vaknade vid tolv och drog mig in till sängen...

Idag va det återgen jobb 7-16, sen åkte jag till Tranås för att fira min storebror som fyllde år, blev goda smörgåsar och glasstårta till efterrätt:) Mumsigt, tog tådet hem, sen gick jag me cykel och två hundar hem, kändes långt, men gick ändå bra. Nu har jag tittat över lite med litteraturen till kursen som börjar på onsdag, blir sjukt dyrt:( Men inget att göra åt ju, tyvärr. Hoppas bara de hinner komma i tid, ska kolla lite närmare på det där imorron. Nu är jag trötter, ska fika lite sen blir det sängen. Vet inte vad morgon dagen har att erbjuda än, men en skogspromenad och sen kanske filmkväll, får se:)

Gonatt med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0