Grå morgon

Grått ute idag me, men det gör inget. Har varit och träffat den nya hunvakten, hon verkar jättesnäll och trevlig. Får hoppas att det fungerar bra, hon ska ha dem på prov nästa vecka:)

Ska väl försöka komma igång me plugget, har precis hällt upp en kopp kaffe men känner mig trött och förkyld mest. Hundarna är trötta också. Egentligen känns det som att jag borde ligga i soffan med en filt, dricka varmt och bara vila nån dag. Tyvärr finns inte tiden till det, får föröka göra det lite nästa vecka om jag fortfarande känner mig såhär. Hela tiden tänker jag denna fras i huvudet "Jag orkar inte mer, jag orkar inte mer". Hmmm tror det är ett tecken på att jag borde varva ner lite, har haft så mycket att stressa över och oroa mig kring nu senaste halvåret så jag känner mig psykiskt slut, inte nedstämd bara slut liksom. Borde verkligen bara stanna upp och bry mig om mig själv lite, är bara sååå jäklans dålig på det. MEN ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0