Gårdagens



Hade jag på mig igår. Jeansjacka- pappas gamla fr. 70-talet, leggings och topp fr, Hm. Bruna converse.

Sitter med mitt kaffe nu, blev sent som vanligt. Har druckit lite fil tidigare och vart ute med hundarna. Shit va chillan är lustig nu när hon löper, skäller och piper efter andra hundar. Mopsar sig mot mig!!! Fy, får man vara extra konsekvent ett tag framöver tror jag, mer motion (är det möjligt!!?) ska de tydligen oxå behöva när de löper för att må bättre. Men ja det är ju bara ett par-tre veckor sen är det över. Ska bli skönt.

Idag blir det plugg på dagen, sen till kvällen åker jag o lämnar vovvarna till mamma, de ska va där över helgen och sen när jag gör tentan måndag-tisdag nästa vecka. Senare i kväll ska jag hänga med några vänner och dricka lite vin:) Dax att ta sig ut ur sjukdvalan nu. I helgen ska jag jobba, både lördag och söndag, fint me pengar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0