Denna dagen.

Pappa och bror har idag hjälpt mig fixa i trädgården, få undan massa ogräs och sätta upp ett litet staket av kompostgaller så att jag kan ha hundarna lösa, fint.
Sen blev det att åka till djurmagazinet, inhandla JÄTTE påse med foder till lilla freja, kommer räcka länge, superskönt att slippa tänka på det. Sen en sväng till apoteket köpte nässpray o värktabletter. Mina bihålor va inte glada idag, blev en god pizza till lunch, sen lite fika:)
Hundarna fick följa me till tranås där min köra mamma är jättesnäll och tar hand om dem:) vad skulle jag göra utan henne? räddaren i nöden varje gång, snäll <3.

Tog mig en tupplur och lite nässspray. Vaknade och kände mig bättre, drog ner på staden och tog en fika. Cyklade hem. Kvällen har tillbringats med att fixa det sista i trädgården, sen sitta vid datorn, lägga in gamla böcker till försäljning, laga matlådor och äta lite rostade mackor me brieost till kvällsmat, GOTT.
Nu ska jag fixa lite inför imorrn, jobbar 7-16. I morrn kväll ska jag försöka orka städa lite.

Ha det fint:)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0