Ångest.

Usch, har en sjuk plugg ångest. Försöker sitta här hemma hos mamma men det går inge bra alls, har försökt me kaffe o allt!! Nu ska jag göra ett ytterligare försök med sociologi-boken ute i ute-rummet, se om man kan få lite ro där. I morgon jobbar jag kväll, så det är väl bara att kliva upp tidigt och fortsätta KÄMPA!! Inte ge upp!

Har under min lilla Tranås-vistelse shoppat lite, fyndat!:) :)
När jag kommer hem ska jag fota och visa vad, är mest skönhets grejs och saker till hemmet. Ska bli så kul att få sätta upp allting och göra fint. En tur till ikea ska oxå fixas, sen är snart lilla lgh. färdig. Fattas bara att fixa till "trädgården" me! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0