Systemet va stängt

Ja, det stängde tydligen vid två, jag trodde det va öppet till tre. Så det blev inga cider, får försöka göra nån liten vodka drink istället. Men men det ordnar sig, ska ju ändå ta det lugnt eftersom jag ska jobba imorron.

Om ett tag ska jag gå in i duschen, men har en hemsk klädångest, vet inte vad jag ska ta på mig alls. Alla idéer känns fel. Vill klä mig fint, men inte super party liksom. Hmm svårt. Strumpbyxor är typ det enda jag kommit fram till hittils. Sen tog det stopp,svårt.

Jobbet idag gick jätte bra, skönt schema. Ska nog ha samma imorrn tror jag, känns bra.
Va en stund på stan, gick inte jätte bra me ingen shopping, hehe. Blev lite smågrejer. Svarta cykel byxor me spets fr. hm, en leo-topp fr. hm. Sen lite lila inredningsmojs fr. indiska. En rosa vas fr. önska jag velat ha flera veckor. Sen två klänningar för 49 kr styck fr. gina. alltid bra att ha.
Kanske hinner jag ta bilder nån dag o lägga upp.
Nee dags att gå tebax till garderoben o gnugga geni knölarna så jag kommer på nåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0