Stress-dag

Ja, fyy gick upp 1,5 timme för sent! Fyy mig asså. Det va inte bra, jag som har såå mycket plugg att hinna idag.
Va super seg ändå så jag försökte mota bort tröttheten genom att starta med en smothie och sen en powerwalk med hundarna. Än så längre verkar det ha fungerat. De små är iallafall lugna och nöjda:)
Jag sitter nu med kaffet och ska försöka komma igång så fort som möjligt och vara riktigt effektiv!

Redan vid sex ska jag befinna mig hos vänner och ha filmkväll! Så det gäller att hinna allt innan dess!

Shit Valborg i morron, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, eller vad jag ska äta, den stora frågan är ju, Vad blir det för väder???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0