Städat

Blev lite ändrade planer för kvällen. Filmkvällen blev inställd och det passade mig ganska bra då jag hade massa plugg o göra, sen tog jag en del av min nyvunna tid och storstädade hela lägenheten!! Sååå skööönt. Så nu är det skinande rent, torkade alla köksskåp och golven. Känns alltid bra när man har gjort sånt:)

I kväll har jag kollat på Lyxfällan och talat med föräldrarna i telefonen. Nu ska jag ta o skriva ihop en lista till ev. nya hundvakten och sen plugga lite till. Måste upp vid åtta i morrn för att hinna. tänkte ta och gå o handla lite medans hundvakten har hundarna.

Sen hoppas jag på fint väder i morrn, men nån grillning blir det inte eftersom det troligen blir regn. Så nu ska jag inte dra till festen förrän sju, så ska nog hinna med en del plugg i morgon med. Det känns bra, känner mig stressad.

Har inte hunnit fixa bilder fr. hm-paketet än. Ska se om jag hinner i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0