Spricker upp

Som alla märkt är jag en stor fan av väder, haha. Nee men jag tycker det är viktigt, betyder massa för humör och möjliga aktiviteter!

Idag ringde min ex-hundvakt, hon hade kollat me sin kontakt, tyvärr kunde inte denna lilla tanten, men det va ju snällt att hon frågade:) Så nu får jag kämpa vidare, ska nog träffa en tjej då nästa vecka, får se hur det går!

Känner mig konstig även idag, ögonen är svullna och svider, inte kul. Känner mig liksom varm på huden me, inte sjuk men wierd. Fan får väl gå o köpa nån sån där allergi-medcin som finns receptfritt och se om det hjälper. Men jag gillar inte att ta saker, vet inte varför tycker det är krångligt och jag glömmer dem. Sen vill jag liksom ha helt klart egentligen att det isåfall är allergi om jag ska äta/spraya/droppa något för det...i mig själv.

Nu ska jag väl försöka ta tag i dagen, har redan hunnit me lite ensamhets träning för hundarna, som gick mycet bar. Freja-stumpan va ko-lugn o la sig i sängen (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0