Sovrummet



En liten bild på mitt sovrum/stor alkov. Får även plats me bokhyllor och skrivbord här inne. Är nöjd me färgerna här, känns vilsamt:)

Efter en ganska god natts sömn, trots blåsten(!) så blev jag upptvingad av en nödig lite Sillis vid kvart i nio, hade nog tänkt mig att få sova lite läängre. Men men inget att göra åt, det är verkligen den lilla som bestämmer när vi går upp i dethär hemmet, haha.

Ska nog snart dra iväg på en power walk runt skägget me hundarna. Behöver motion!! Man vill ju hålla formen till sommaren. tror jag ska köra en extra nyttig vecka den som kommer. Göra upp en lite hälsomatsedel och gå power walk typ varje dag! + träna me sliden ett par gånger. Skulle va najs att verkligen komma i gång, har känt mig slö ett tag nu, vill verkligen använda kroppen lite, hihi. Cyklade massa förut men det blir ju inte så nu när jag så sällan är utan hundarna.
Måste förresten kolla vad som hänt me den där cykel väskan jag beställde till Chillan??? Den borde ha kommit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0