Sovmorgon som heter duga

Ja, en rejäl sovmorgon blev det iallafall, gik upp kvart i elva!! Blev för sent istället. Lilla Chillan har kräkts nu på förmiddagen, 5 ggr!! Olustigt känns det, men nu verkar det ha lugnat sig. Dock är hon trött o ligger o sover på sängen...stackarn.

Jag ska ta och kolla på lite webbföreläsningar idag och försöka läsa i psykoterapi-boken, måste verkligen komma igång med psykologi plugget nu. Känner mig dock ganska trött på hela skiten och skulle vilja ha ett jobb att gå till istället känner jag. Men ett jobb som är kvalificerat och passar min utbildning, annars får det va och då pluggar jag hellre. Men tänk vad underbart och få en lön, lite fasta rutiner och få göra nåt annat än sitta med näsan i böcker.

På fredag är det valborg. Jag ska på en liten grill-fest. Får se om hundarna ska med eller inte. Ska bli trevligt hur som helst. Måste fundera ut vad jag ska grilla. Kanske grillspett, det är mumsigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0