Sooolen genom mina fönster

Visst underbart med sol, men mindre kul när den bränner in i alla fösnter i min lgh, som inte har persienner....hmmm, kanske borde man skaffa mörkläggnings gardiner? men nej hatar mörker. Men nu gör solen att det blir varmt och kvavt, vilket resulterar i att jag inte kan koncentrera mig på plugget..usch.

Sitter mest här inne och funderar över hur jag ska göra för att få till mitt vardagsrum, blir liksom inte nöjd.
Igår köpte jag nya lampskärmar och lila filtar, har bestämt mig för att ha lite såna färger, men det går liksom inte få till det ändå. Måste köpa massa mer!! Vill ha pengar nu.

Power walken va jätte bra, skönt att svettas lite. Hundarna va inte fullt lika nöjda då de verkade anse det blev för lite nosning, hehe. Nee nu ska jag försöka hitta ett solfritt hörn här hemma och PLUGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0