Solen skiner för tredje dagen i rad!!

Ohh shit det är sol idag me, känns helt otroligt härligt:) Har vart ute en runda och satt upp ett par hundvakts-lappar på ansalagstavlor här runt i kring. Försökte mig på en stund inne i rastgården, men det visade sig att det fanns hål i stängslet där chillan kunde smita ut så jag fick gå ganska snabbt....synd att de inte har råd att laga den.

Nu har jag precis ätit färska frallor, me ost och avokado och druckit förmiddagskaffet. Så nu är det väl dags att försöka ta tag i den här dagen me, städning står ju då på schemat, sen en skogspromenad i eftermiddag:)
Till kvällen ska jag nog hinna plugga lite me! Lika bra att försöka hålla i lite, blir lätt att man slappnar av för mycket annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0