Skällande

Fasen va doggsen skäller ibland asså. Ringde på dörren, asså de slutar liksom inte. Blir så irriterad, detta huset är verkligen lyhört och jag vill inte störa grannarna. Är typ livrädd för det... Vet inte hur jag ska få stopp på det heller, va aldrig ett problem förut me freja, hon skäller bara till nån gång, men Chillen, herregud vad hon kan hålla i gång, blir tokig.

Gick upp vid nio idag. Sen så gick jag en promenad i solen, och det verkar som att det va tur för nu har det mulnat igen. Nu sitter jag me lite kaffe, gott. Men sen vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp min dag, borde verkligen gå iväg och köpa hundfoder, men fasen va tungt att bära hem två säckar. Kanske ska ta en idag o en på fredag... sen måste jag verkligen plugga. Kom igång en stund i går kväll, men ligger ändå efter lite känns det som. Usch så jobbigt när man inte har ngnstans att sitta vettigt me. Längar, längtar till helgen, då kommer det inte eka så förgkordat i lgh heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0