Sista natten på madrassen:)

Yes nu ska jag snart för sista gången, förhoppningsvis på länge lägga mig på luftmadrassen! I morron kommer sängen:) Har fixat och donat i kväll inför imorron, nu är det bara lite skräp kvar som ska slängas, det gör jag i morron bitti. Har även hunnit göra varma mackor, mumsigt. Och sen tagit ett bad och tvättat håret, akut-fixat naglarna. asså bara tagit bort gammalt lack och sedan tagit på lite base-coat. Får duga imorrn när man ska flytta.
Kommer ju bli en tur till ikea o rusta me, men jag får väl se ut som skit då me, inge att göra åt, hehe. Allt måste gå fort för självklart har ju bröderna bråttom hem, typiskt att man ska behöva stressa jämt.

Ska snart krypa till kojs, har suttit o trånat efter byxor och shorts fr. La redoute.Kan inte bestämma mig för om jag ska våga slå till.Sen vill jag ha spets cykel byxor me, såg så jäkla fina på hm idag, men hade inga pengar me mig, såååå jäklans typiskt mig att gå ner på stan utan pengar!!!! Dricker lite te nu, har ont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk nu. Skulle ju sitta fint mitt i flytten, va fan sjuk förra gången jag flyttade, inte kul alls.
Nee, nu ska jag borsta gaddarna o rasta vovvar, sen blir det madrassen och lite lektyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0