Sämsta disciplinen

Denna veckan har jag haft världens sämsta plugg-disciplin. Börjar känna att det var mindre smart att lägga ett prov så här mitt i flytten, men men nu är det bara att gå dit och göra det. Får väl hoppas jag lyckas lära mig en del idag då.
Sitter o dricker kaffe som vanligt, sen ska jag hoppa in i duschen, och sitt-duscha haha, har inget duschdraperi än så jag får sitta i badkaret för att inte skvätta ut, hihi. Måste se jäkligt roligt ut. Efter det ska jag vandra bort till Tornbyoch djurmagazinet. Blev aldrig av igår så tänkte att jag gör det först idag, chillen har verkligen nästan ingen mat kvar!!

Sen ska jag verkligen försöka plugga hela eftermiddagen, lite mat -paus blir det ju förstås. Sen ska jag åka me vovvarna till Mamma, de ska va där när jag gör prov i morron. Ska försöka åka förbi Ryd sen ikväll me o hämta en av mina cyklar så jag kan cykla till skolan i morron, är så jäkla trött på att åka buss!! Skönt att få ner cykeln hit me, här finns cykelförråd:) gött, lär nog behövas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0