Räkningsångest

Usch för att betala räkningar, se de små slantarna försvinna lika fort som de kom in:(
Men samtidigt en lättnad varje gång när man inser att man kommer överleva även denna månad. Men just nu är det snålt, denna månaden bli inge massa nöje o shopping. Lite mat o nödvändigheter mest. Kanske nåt litet secondhand fynd på sin höjd!

I morgon ska jag gå till skolan på mentorsmöte, sen fara me tåget till tranås och va barnvakt åt min lillebror, vi ska äta pizza o ha fredags mys:)
Helgen blir jobb då, sen lite häng på lördag kväll:)

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig imorgon, har ingen inspiration. Ska promenera till skolan imorrn bitti, så relativt sköna skor är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0