Plugghäst

Ojoj vad jag har pluggat idag, hunnit med att göra en hel inlämningsuppgift och börjat på den andra:) Ska jag skriva rent och göra helt färdigt imorrn eller nåt. Har även hunnit med att börja ensam-träna hundarna. Med ett kompostgaller va de instängda i V-rummet ca. en timme, gick ganska bra kändes det som, inget pip eller så allafall. De va ganska lugna:) Ska köra detta varje dag jag är hemma nu et tag framöver, sen blir det till att börja med att gå 1-5 min och sen öka på det. Får verkligen hoppas det funkar med tanke på hur grymt svårt det verkar vara att få tag på en hundvakt.

Nu ska ja dra ut på en promenad med hundarna, sen när jag komme tebax ska jag börja läsa i en psykoterapi bok som är till uppgiften i kliniska psykologin. Nu har en hård plugg period börjat och den är inte över förrän typ Juni, nu är det bara kämpa på, desto hårdare jag jobbar desto tidigare blir jag färdig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0