Ojojoj

Shit, så jäkla trött efter denna helgen, men samtidigt för uppe varv för att kunna somna. Har så svårt att släppa allt plock och fix som finns att göra i lägenheten. Igår va riktigt crazy och stressigt. Men det viktigaste hann vi med och inga olyckor skedde:) Så allt är nu på plats i lgh, eller på plats, men hä iallafall, hehe. Sen hann vi me en snabb tur till ikea och köpte det viktigaste. Tyvärr va stolarna slut så det blev inga. egentligen vill jag köpa några gamla fina trästolar på loppis och sen måla vita, men jag vet inte om det kommer gå, Svårt att få hem dem.
Inatt gick jag aldrig o la mig, däckade på soffan ett par timmar, sen fortsatte jag. Men jag hann en himla massa me, packade typ upp alla kartonger!! Men saker står lite huller om buller. I dag va pappa här igen, såå snäll:) Så vi satte ihop ikea grejerna och slängde skräp o bar till förrådet.
Sen fick jag handla lite me på willys, bäst att passa på kommer inte kunna lämna hundarna denna veckan, sen ska jag börja träna veckan efter. Korta stunder först sen öka på sakta, sakta. Ska sätta i feromonerna om snart me. De måste ju få en chans att bli lite hemmastadda och lugna sig lite innan vi börjar. Annars är jag rädd att det blir fel igen. Förhoppningsvis kommer vi bo här ganska länge nu, så de ska hinna lära sig hoppas jag.

Nu är jag helt mör i huvet, ska väl snart sova första natten i här i sängen då. När jag fixat till det lite så ska jag visa bilder på hur det ser ut:)
Godnatt!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0