Nycklar

Jahopp då vad det dax för att sticka o hämta nycklar. Tog sovmorron idag för jag la mig inte förrän två inatt, vet inte varför blev bara så, va nog lite uppe i varv efter pluggmaratonet i går! Men gud vad glad jag är att jag slet igår, vilekt betyder mindre press idag.
Men listan över dagens göromål är ändå ganska lång. Hämta nycklar, hämta paket, ta ut nya p-piller, slänga kartong skräp, gå till nya lgh och titta och kolla beskitningsprotokoll, sen vin:)
Imorron kommer mamma, måste förbereda massa i morrn förmiddag så jag får tat lugnt me vinet i kväll asså, o inte missa bussen hem. Har verkligen inte råd me TAxi.

Helgen kommer bli sjukt stressig, men samtidigt trevlig:) Mysigt att umgås me mamma och ser fram emot att åka till Tranås och träffa fina vänner på lördag!!:)

Men nu ska jag preparera märgben me köttbullar till hundarna så de har nåt o syssla me när jag är iväg, hehe. Men allvarligt också, jag har läst att de bli lugna av att ha något att tugga på, så jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0