Millenium

Har kollat på millenium del 3 på svt play. Fasen den är ju bra, jag har liksom inte tänkt på det så mycket innan, men nu längtar jag ef. nästa del:)
Har även fått iväg ett litet mail me felanmälningar till hyresvärden. Hoppas de kan fixa det fort. Va precis ute en svängis med hundarna, lugnt in the neigborhood, hehe. Ska ta o diska lite granna, sen kanske plugga en stund, är inte trött o jag hatar att gå o lägga mig när jag inte är trött!! Så det är bäst att trötta ut sig me plugg. Sen kanske läsa lite L.A Candy, lite nöje innan sov-dags:) men gud vad jag saknar en soffa eller fåtölj att mysa in mig i, blir lite trist me en liten plaststol, haha,får lite ont i arslet om man säger så.

Imorron blir det till att vandra upp till min förra lgh och visa den för nästa hyresgäst, sen ska jag hämta ett paket me, hoppas det är de där hund feromonerna:) Doggsen kan nog behöva lite extra trygghet nu,hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0