Mat ångest

Herregud, jag kan inte komma på vad jag ska äta idag, funderar o funderar har kollat i sakfferiet typ tio gånger men är inte sugen på nåt som finns där, finns bara tråkiga grejer. Längtar efter pengar och storhandling, men det lär ju dröja me denna månads budgeten.

Nu är nycklarna fixadade och även besiktningsprotokoll och parkeringstillstånd. Verkar inte som jag får nåt gjort i lgh, vad jag kan utläsa. Men får se hur det ser ut sen ikväll...

Hundarna va lugna när jag kom hem, det kändes väldigt bra allafall:) Det finns hopp för dom me, hehe.

Hämtade mitt lilla lindex paket, ska visa bild sen på strumpbyxorna, de ser fina ut, men jag packade inte upp dem vill ha så mycket som möjligt packat nu.
Har rensat o packat smink o gjor iordning en lite väska jag ska ta me till lgh i kväll, nu gäller det bara att fördriva tiden fram tills det är dax att gå. har inte ro att plugga så det lär ju bli att hänga på internet eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0