Lite moln

Ja idag verkar solen svika oss lite, men skönt väder ändå, men jag som hade tänkt sola lite på balkongen i eftermiddag när jag pluggar. Får se om det kommer gå! Annars får jag väl sitta inne och plugga.
Åt allafall frukost på balkongen idag:) Kändes väldigt vårigt!

Idag är det mest plugg på schemat, sen fixa inför ost och vin kvällen. Ska väl hinna me en långis me hundarna me, är nog bäst att dra iväg snart för Chillen är väldigt rastlös. Så snart måste jag väl göra det.
Oj,nu kom posten...ett fint erbjudande fr. La redoute, nästan så fint att jag måste beställa något. Shorts? Byxor? eller Sandaler? får det nog bli. Man får ett jättefint litet resekit fr. FACE. Klart värt det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0