Kväll

Ja, idag va  det jobb som gällde! Va hemma ganska tidigt igår, typ halv tolv så det va rätt lugnt o ta sig upp i morse. Jobbet gick bra, och härligt väder va det ju hela förmiddagen.
Efter jobbet drog jag till stan och fikade me två kompisar:) Va trevligt, dock svek solen oss lite så vi fick mest sitta inne!

När jag kom hem lagade jag till potatisgratäng och åt med qourn filé och tomater, mumsigt! Sen somnade jag ett par timmar och i kväll har jag kollat sista delan på millenium triologin. Denna sista delen tyckte jag va riktigt bra faktistk.

Ska snart ta o fixa iordning mig och sen gå o lägga mig kanske läsa lite. I morron ska jag iväg på gratis hudvårdsanalys hos Mary Kay. Har hört bra grejer om det märket så det ska bli spännande. Efter det drar jag iväg och hämtar hundarna.
MÅSTE plugga massa i veckan som kommer, ligger efter nu. Fattar inte hur fort det går fr. att ligga före till att ligga efter ibland. Det är alldeles för lätt att fastna i lathet om man väl börjar tillåta sig det!!! Usch. Nee bara att kämpa på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0