Jobb:)

Hade fått ännu ett pass bokat nu den 2 Maj, äntligen lite flyt me jobb (= pengar). Himla gött.
Har nu varit iväg en härlig eftermiddag med hundarna, de har busat o lekt me elvis (min kompis söta labbe-valp), skogpromenerat och tuggat ben, så nu är de ganska nöjda:) Sover som stockar, hihi. Blir en lugn kväll me andra ord. Tror dock jag måste sticka iväg en snabbis o köpa lite smörgås-margarin och kanske mjölk, godis sugen är jag me, hmmm. Borde väl låta bli, men känner mig duktig nu efter ett par timmars motionernade!
Tänkte köra lite me sliden me sen, då är man ju värd lite godis sen, haha.

Arga snickarn i kväll, kvällen är räddad! Innan dess ska jag försöka knappa in det jag skrev igår på datorn och sända iväg! Så bäst jag skyndar mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0