Halsband



Så här har kag fixat med mina halsband Fint och skönt me lite ordning.

Annars har det vart en ganska skön kväll, men huvudet är super tungt, ögon o näsa kliiiiar, huden är alldeles varm+ detta kommer efter att jag vart ute en hel ef.middag. Verkar som jag är allergisk trots allt, hoppades på att förra våren va inbillning, men det verkar tyvärr inte va så, Just nu känns hela huvudet tungt och hela kroppen liskom svidig. Hmmm.
Jaja, har precis skrivit klart o skickat in en uppgift, får ta andra imorrn eftersom jag känt mig så risig i kväll. Sen har jag även beställt lite bilder på sötisarna för framkallning, ska bli fint me lite "riktiga" foton.
Ska nog köpa lite nya ramar me...göra fint. HAr nu massa planer på inredning i lgh. är ju så kul me inredning asså, mys. Älskar att hålla på att fixa. Har köpt färg me så lite saker ska målas i vitt, hatar "träfärg", hehe, eller allafall hemma hos mig. här passar det inte.

Ska ta en huvudvärks tablett nu och kanske grönt te me vaniljsmak, sen försöka sova och vakna till en produktiv och positiv dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0