Grått

Usch för grå-väder, man blir så seg. Sitter me lille frejsen i knät, mattes lilla tant-skrutt, hihi. såå sööt.
Ja hopp idag ska man då dra iväg o visa gamla lägenheten. Känns surt att lägga typ 3 timmar på det eller nåt, men men vad gör man inte för att vara shysst.
Har sovit ganska bra i natt, men jag känner mig ändå trött, chillan börjar vakna så hiskeligt tidigt numera, och sen får jag liksom ligga i sängen och försöka få henne att somna om i typ 2 timmar, brukar funka ganska bra, men det blir ju ingen skön sömn då jag liksom ligger på helspänn ifall hon går upp.
Nee nu vill jag bara att den här veckan ska gå fort, så att det blir lördag så jag får hit mina möbler, ska bli så najs.
I eftermiddag blir det plugg till provet på fredag, bara kämpa på. Men känns som att jag behöver lite ledigt snart. Samtidigt som jag verkligen behöver pengar (som vanligt) och verkligen borde jobba.
Nee ska ta o ta ut chillis så hon får kissa, sen ska jag nog dra in i duschen så det är gjort.

Kommentarer
Postat av: Sveinungmarit

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 02:24:56
URL: http://sveinungmarit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0