Fyy mig asså

Usch inget pluggat idag inte bra, men koncentrationen vill bara inte infinna sig i denna tomma lgh. Blir rastlös av att inte har möbler o grejer. Känns som att jag mest vandrar runt, prommis me hundarna typ hela tiden hehe.

Men nu måste jag bara försöka få lite gjort innan sängen, eller webbtv som det lär bli. Sängen lockar inte än på ganska länge.
Åt en super mumsig middag förut, pommes frites, falafel, broccoli och creme fraiche me fetaost och soltorkad tomat smak. Såå jäkla gott, tänk om man kunde äta så fiint varje dag.
Nu sitter jag här och fick sån jäkla lust att äta vego sushi, mumsigt. Men det lär ju dröja innan jag får göra det. Herregud när kan jag komma ut på en shoppingrunda egentligen när läget är som det är. Surt asså, detta bara måste greja sig snart annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!!
Ingen spegel här heller, så några bilder på outfits lär det inte bli denna veckan, o förresten är det väl mestadels mjukisar som gäller när man sitter hemma o "pluggar".

Kommentarer
Postat av: Gustaveline

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-02 @ 08:52:15
URL: http://gustaveline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0