:(

Annars känns denna morgon ganska sur. Började bra me en liten tur för att kolla in mini-mataffären fem minuter fr. mig. Den va jätte fräsch och hade lite av allt, och perfekt stolpe att binda hundarna i utanför, hihi.
Men sen kommer jag hem och kollar mailen och har fått svar fr. den eventuella nya hundvakten att hon missbedömt lite hur mycket hon har att göra och då inte kan längre:( Fyy vad trött jag är på den här situationen. Måste hitta nån snart, nån som kan ha dem 1-2 ggr per vecka räcker för mig...helgerna kan ju mor o far hjälpa till med så jag får jobba lite, inte för att jag blir bokad men ändå...aja orkar knappt tänka på det, men vet att jag måste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0