Bebisarna är hemma:)

Sötisarna är hemma igen, känns så lugnt och tryggt när de är här!! Saknar dem så när de är borta!

Hudvårdsrådgivningen va bra och jag köpte två produkter, en rengöring och en fuktkräm. Känner mig len som en baby-stjärt i ansiktet just nu, hihi. Men sjukt dyrt så det blir nog ett engångsköp tror jag. Efter detta blev det en mysig lunch på stan med kompisar, åt god buffé. Solen värmde gott! Sen tog jag tåget till Tranås för att hämta de små.
Kom sen hem vid sex me hundarna och nu har jag hunnit dricka en kopp kaffe och racer-pluggat!! Haha, har hunnit skriva färdigt och skicka in en uppgift så nu kan jag me gott samvete sätta mig och kolla på kommisarie Winter om en stund. Ska göra lite god kvällsmat till och tända ljus:) Lite kvälls-mys sådär.

Är väldigt besviken på det me väggorden, undrar om jag får ge upp projektet??? Känns ju mindre lyckat just nu, men jag tycker ju väggord är så fint:( Hmmm ska ta mig en funderare igen och se om jag kan lista ut en lösning!

I morgon blir det plugg för hela slanten! Massa att göra, ska försöka hämta ut mina framkallade bilder med, ska bli spännande att se...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0