Avklarat!

Japp då va provet avklarat, vet ej hur det gick me tanke på hur dåligt jag pluggat, men himla gött att ha det gjort:) Efter provet blev den en tur på stan, fyndade en biege kavaj på Myrorna!! trodde jag inte me tanke på hur poppis det är nu, dock inga jeansshorts tyvärr. Inga shorts alls hittade jag. konstigt kanske har de inte tagot fram dem än??

Sen köpte jag även tre nagelllack, en typ korall, ett turkost och ett ljus biege. Mintgtönt fanns bara isadora, tycker 70 spänn är lite dyrt för en sån färg, man kommer ju aldrig hinna använda upp det innan det är ute typ. Får se om jag hittar ngt senare ivår. Ska fixa lite bilder på iköpen, senare!
Nu ska jag hämta vovvarna hos mor, sen blir det att förbereda inför stora flyttlasset i morron!! Har massa fix att dona med, kommer bli en långkväll. Sen ska jag äta choklad o kolla web tv. en ganska bra fredag me andra ord:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0