Ändrade planer

Blev ingen städning idag, hehe. Tog hundarna o vandrade ner till stan, vilket kändes väldigt snabbt o smidigt:) Träffade där på en kompis så det blev fika istället för städ, inte mig emot:) Trevligt me fika i vårsolen. Sen när jag kom hemså blev det middag och sen en sol-stund på balkongen me lite plugg-läsning och en glass! Mysigt. Nu har man hängt på internet ett tag och nu ska jag nog läsa lite till innan det blir kvällsmat och tv! Vet inte om det finns nåt att se ikväll dock.
I morrn får det bli städning och en skogspromenad eller nåt tror jag, man måste ju variera sig lite:)

längtar efter ost och vin kvällen på torsdag ska bli mys och GOTT, va typ hundra år sen jag åt kex och ost, o lite vin är ju aldrig fel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0