Älskar min säng

Gud vad härligt det var att få sova i sängen inatt, första gången på över en vecka, sov som stock. Även det första gången på hela förra veckan. Chillan va lugn och fin:)
Sitter nu vid min nya fina vita skrivbord! Har inte haft ett vettigt skrivbord under hela tiden sen jag flyttade hemifrån, så detta känns jävligt najs.
Har varit ute på en riktigt lång promenad med vovvarna runt skäggeti vårsolen, såå underbart skönt va det. Knappt man ville gå in:)
Sen har jag diskat, ätit ostknäckor me soja-latte och nu kollar jag lite mail o shit vid datorn. Ska väl fortsätta greja lite i lgh antar jag, sen kanske kolla över vad för plugg jag har att vänta de närmasteveckorna, känner at jag inte har direkt koll.
Asså hitta hundvakt verkar vara riktigt svårt, har fått några svar, men än har jag inte hittat någon:( Hunddagiset jag kollat upp va fullt nu, hoppas man kan ställa sig i kö eller nåt, måste ju bara fixa detta snart. Det här problemet liksom seglar runt i mig hela tiden och jag kan inte släppa det. Det svartar ner allt annat...måste bara lösa sig...finns liksom inget alternativ, men inte trodde jag det skulle vara såhär svårt.
// Johanna

Kommentarer
Postat av: Alvinmia

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-18 @ 10:46:01
URL: http://alvinmia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0