Underbart....

Idag är jag glad, har en varm härlig känsla i kroppen...på onsdag åker jag o kollar på en liten hundvalp, blandning mellan Jack russel och border terrier, så perfekt, Fisan är ju borderterrier och hon är ju det finaste som finns och jag har alltid gillat Jackrussel så jag tror verkligen att det kommer att bli superbra me denna blandning, bara hoppas att det flyter på o att allt känns bra på onsdag i såfall tingar jag en liten parvel, så kan jag hämta den 5 december! Min andra lilla julhund, freja kom ju också vid jul 22 december 2000 hämtade vi henne, min lilla älskling, får bara hoppas att de två bebisarna kommer fungera bra tillsammans, med rätt inställning ska det nog fungera:)
För övrigt är de mest plugg o jobb som gäller, trist.
Men på Lördag blir det en stor Halloween fest som jag o två kompisar ska ha!! Roligt värre:) Kommer bli sååå gött, bäst att passa på o festa loss, sen när man blir me valp så måste man ju ta det lugnt en bra tag framöver, kan inte lämna bort lillen när han är miniliten skruttis!
Har suttit o kollat på vad som måste inköpas nu, massor massor, men det är ju bara kul:)
Nee nu ropar duschen o disken på mig!!!
Sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0