Måndag kväll...

Jahopp då har man som vanligt suttit igenom en timmes chatt på existensiella psykologin, som inte gav något. Konstigt det där, jag tycker det blir så jäkla struligt, hinner inte skriva nåt typ, man hinner ju inte ens tänka förräns tio andra babblat ur sig nåt flum, aja, bara man fixar den hemska hemskrivningen ska det väl ordna sig, men det känns inte ljust just nu. Kommer liksom ingen vart me nåt.
Idag har jag suttit me sista inlämningsuppgiften innan provet i omvårdnads kursen, gick oxå långsamt, fast det inte va så svårt egentligen, hade ingen koncentration, va distraherad av nån lustig svullen känsla i halsen...hmm undrar va det kan va, fick det för några dar sen me, sen går det liksom över efter några timmar, mycket mysko känsla måste jag säga, läskigt.

Har precis ätit lite veganska pannkakor me soyghurt till, smaksatte den me lite vanljsocker o kardemumma, blev ganska gott. Hade tvättstugan me  morse, roliga händelserika liv asså, hehe, nee blir vad man gör det till ju:)
Är inte alls trött i kväll, tror jag ska ta o ringa mor min om en stund o snacka bort lite tid, sen ska jag förbereda för imorron, ska ju på studievägledning, har redan skrivit upp lite frågor o så, men ska väl planera vad jag ska ha på mig o så me, är såå trött på mornarna att jag måste fixa allt sånt kvällen innan!

Körde igång nån slags rensing av mjukiskläder för en stund sen, är väl bäst o göra färdigt de me, kläder i hela sängen, sen har jag ju tvätt kvar att lägga, o borde skriva in det jag skrev förhand till uppgiften i datorn me, joo jag har nog att göra denna kväll oxå, konstigt me mig men jag gör nog dubbelt så mycket på kvällen än vad jag får gjort på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0