Idag är det Frejas födelsedag!:)


Freja framför sin present:)

Idag är det skruttens födelsedag! Hon blir nio år idag, minns såväl när jag såg henne för första gången än idag, det va verkligen kärlek vid första ögonkastet<3 Första gången jag höll henne i mina armar va vi båda helt stela, jag va livrädd för att tappa henne! Men efter ett par dagar va vi bästisar och har varit det ända sen dess! Min lilla prinsessa:)
Hon ser verkligen förväntansfull ut på presenten, hihi, ox-märgben fick hon, la på en liten rosett så det skulle bli kalas känsla hehe...
Idag är det plugg till geriatrik provet som hägrar, massa massa att lära in!! Så därför behöver man en god frukost me kaffe o smörgåsar me sojaost o banan!!! Gottis.
I morgon bär det av för att kolla på nästa lilla underverk i mitt liv ( förhoppningsvis), ska bli sååå spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0