Hej igen lilla bloggen

Hmm ja bloggen har legat nere ganska länge nu, har varit väldigt fullt upp måste jag säga. Sommaren gick ju åt till att jobba,jobba ocj jobba. Det hela fick ju trots allt en trevlig avslutning med Kroatien resan. Var såå sjukt fint där nere, vi slappade, festade och turistade. Helt underbar vecka helt enkelt, kul att åka till ett ställe som det inta var så många andra svenskar på. Vi träffade totalt två par som talade svenska par under hela veckan, o då va det så speciellt att vi va tvugna att hälsa bara för att vi pratade svenska, lite kul. Så toppen smester blev det.

Sen drog hösten i gång, tror inte jag riktigt fattade ´hur mycket jag hade o plugga förrns en bit in på terminen tyvärr, så detta gör att jag nu har väldigt fullt upp, prov eller inlämning varje vecka. Plus metodövningar. Men praktiken lyckades jag allafall validera bort så det känns skönt, vet inte hur jag skulle ha hunnit annars.
Min lilla darling mår bra, fick gå till hundfrissan i måndags så hon är såå fin just nu, helt slät och mjuk. Man känner hennes kroppsvärme mycket mer nu så när man är kall om händerna eller fötterna är det perfekt att gosa in dem hos henne, hihi.

I kväll har jag suttit o skrivit lite på en essä i existensiell psykologi, den Uni kurs jag läser denna termin. I morgon blir det omvårdnadsplugg o tvättstuga, på tisdag ska jag dra till studievägledaren o ställa massa frågor om framtiden möjliga påbyggnadsutbildnings möjligheter, och självklart jobbmöjligheter! Spännande, inte för att det brukar ha så mycket att säga men ändå:)

Men nu ska jag kolla lite på Wallander på fyran, ta mig nån liten macka me sojaost eller tartex och sen ska jag in i duschen, stor rengöring me lite peeling och inpacking tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0