Bebisen:)



Här är ett foto på den lilla bebis jag förhoppningsvis ska hämta hem om 5 veckor! Längtar så efter att känna hennes lilla varma kropp igen:) Mys, mys... känns så overkligt fortfarande och samtidigt självklart, tror vi hör ihop denna lilla o jag, precis som freja o jag gör! Snart är vi tre tjejer i mitt lilla hushåll!

Nu sitter jag och dricker kaffe o äter chokladboll! Håller på i tvättstugan och ska sen åka bort till Anette o Addi o lämna lite grejer inför morgon dagen:) Ser fram emot party!
Mamma va här o hämtade freja förut, hon, Same o Sames kompis hade varit på busfabriken, haha inte mitt favvoställe, ljudnivån därinne är sjukt HÖG! Så nu får frejan sova hos mormor i helgen, jag hämtar henne på söndag, det blir lugnare så för alla, freja mår inte bra på fest! Hon blir så orolig, vilket jag förstår! Hehe kan ju bli lite vilt ibland.
Ne plikten kallar, shit va mycket jag har att göra i kväll o imorron, sy klänning, städa, tvätta, pynta lägenheten, fixa outfiten, shit blir hårt detta.
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0