Fredag kväll:)

Japp idag är det fredag, o jag ska inte jobba imorron! Göttigt, ska iväg på lite umgänge me några goda vänner, dricka lite vin:) Har redan tjuvstartat me en lite sipp, hihi.
Freja gumman ska följa me, sköönt, slipper man hålla på me hundvakt.
Idag har jag lämnat in en uppgift till psykologin, känns väl halvbra måste jag säga, hmm inte nöjd me reflektionerna, ble sjukt torftiga, fick me alldeles för få begrepp me, aja, man får se hur det gått, annars får jag komplettera, tror inte det blir värre än så faktiskt.
I morgon gäller istället omvårdnadsplugg igen, har fått vila denna vecka, men nu jävlar bara att köra hårt, prov igen på fredag, såå ahh ni fattar.
På söndag är det jobb, o farsdags firande som gäller, har bakat vego-choklad kaka jag ska ta me:)
Usch vädret lockar mig inte att vandra bort till bussen, fyyy satan, skitväder, men men nu ska jag frejan o min svarta fuskpälsväst ge oss av!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0