Varmt

Oj vad varm min nya lägenhet verkar bli på morgonen, va tvungen att gå upp kvart i åtta bara för att jag va så svettig, usch.
Men det va ju positivt det me, har precis rastat vovven och ätit lite frukost, ska nog gå ut på balkongen o dricka det sista kaffet:)
Freja ligger redan på balkongen o solbadar i en liten solfläck, såå gulligt.
Felanmälde att uttaget till taklampan inte fungerar i går, så får se om de kanske kommer o fixar det idag...skulle vara skönt att ha det grejat.
Annars planerar jag att softa hela förmiddagen o sen mellan 12-17 har jag tvättstugan, ska bli najs me lite fräscha sängkläder faktiskt.
Sen till kvällen ska jag iväg o fika på stan me några kompisar, frejen ska också me.
aja nu ska jag ta mig ut på balkongen:)
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0