Tvättstugan

Ja då va man uppe i ottan igen, bäst att vänja sig då jag ska upp väldigt tidigt de två kommande dagarna med eftersom det blir jobb hela helgen igen, men det känns okej, kommer va trött på söndag, men då när man kommer hem så känns det himla bra, det vet jag!
Nu håller jag på och tvättar, det är så jobbigt att hålla på o springa fram o tebax. Har inte tänkt plugga så mycket nu på förmiddagen, utan det får vänta tills i eftermiddag när jag o kompanjonen ska ses. Måste slappa lite ibland.
Ska bli så skönt att bli av med möblerna som myrorona ska hämta, jag vill bara få allt gjort så fort som möjligt liksom.

Det blev ju SOF tillslut, endagarsbiljett till nästa lördag, ska bli kul hoppas jag. Bara vädret blir fint kommer det bli kalas!
Sitta ute och festa slår sällan fel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0