Två nätter kvar

Bara två nätter kvar på luftmadrassen sen kommer möblerna jippie:)
Ska bli så härligt att få komma i ordning på riktigt!
Handledar mötet vi hade idag gick över förväntan o vi räknar med att bli färdiga med uppsatsen i morgon, sen väntar några härliga lediga dagar, ska bli underbart att bara ha det skönt o koppla bort allt som har med skolan o göra faktisk.
Har börjat läsa en intressant bok, så ska nog fortsätta med det ett tag i kväll.
Funderar även på att tvätta av mig sminket nu o göra lite te o rostat bröd.
Idag har jag även varit o målat två köksstolar som står i min gamla lägenhet, ska göra färdigt dem i morron bitti. bra att ha det gjort innan flytten.
Igår fick jag reda på att det ska pågå element byte under två hela veckor i min fastighet, fr. o med den 8 juni, surt under tiden me hantverkare springades i lägenheten titt som tätt, men antar att det blir bra när det är färdigt!
Tillbringade gårdags kvällen me att se på svtplay, o serien brottet o straffet, riktigt bra va det, kunde inte sluta titta förräns klockan va för mycket. Hoppas på en tidigare säng gång i kväll.
Borde väl snart rasta vovven me, men först blir det te o mackor.
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0