Tv och nagellack

Har precis kollat på sista delen av Tonårsliv på svt play och målat mina naglar cerisa, ska inte jobba på nån vecka så
då kan man måla lite gald färg. Dricker lite te och willys gamla söder, riktigt gott:)
Dagen har funkat bra, planerat kommande skolår på omvårdnadsutbildningen och sedan hämtat ut SOF armbandet, så nu ska man ha det hela veckan, men vi ville inte riskera att fastna i en lång kö på lördag...
Efter det blev det lunchlåda i skolan o sen uppsats plugg i en sunkig datasal med vissa störande moment, en kille som sitter o typ skriker och är allmänt "avslappnad" o rent äcklig! Aja. vi fick trots detta en del gjort.
I morgon blir det sovmorgon, ska bli nice, sen långfrukost, lång promenad o sen ta tag i några av de sista grejerna på uppsatsen!!
Nu ska jag ta o tvätta dän lite make up och rasta freja, sen blir det sängen, kanske ska jag läsa lite shopoholic 5, borde bli färdig me den snart, men den har gjort mig lite besviken, inte alls lika bra som de andra...
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0