TRÖTT

Nu är jag otroligt trött, men jag har fått en hel del fixat idag, pluggat o packat massor och sen även ringt o grejat
så att Myrorna kommer o hämtar tre möbler jag inte ska ta med när flyttar. I morgon någon gång mellan 9.30 och 14 kommer de. Mitt lägenhet känns verkligen inte som ett hem längre när det bara är massa kartonger, tog till och med ner gardiner och stänger idag. Ekar i rummet nu.
I morgon kl 06 ska jag tvätta, massor sex -sju maskiner, hoppas jag hinner allt, sen ska jag packa linneskåpet o kanske lite till. På eftermiddagen ska jag till min gruppkompis o vi ska skriva färdigt analysen tillsammans.
Bäddade precis rent i sängen o frejen hjälpte till:) tog världens sötaste bild, ska lägga upp den i morron.
Förhoppningsvis avslutas morgon dagen me e´n filmkväll me vänner o sen tidigt i säng eftersom jag ska upp o jobba på lördag.
Min kropp värker nu av trötthet så det blir hundrastning o sen sängen... hatar de dåliga inte sova-stressa vanorna jag har just nu. Vill bara komma in i lugnet o avslappningen igen, hoppas det blir så i sommar. Jag ska verkligen försöka allafall,
Om två veckor är min flytt nästan färdig:)
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0